Strona głównaFirankiFiranki na metry fantazyjnePEONI Firanka na woalu z kwiatami wys. 160cm na metry
Firanka w kwiatowy wzór na podkładzie WOAL PREMIUM.
Wysokość: 160cm
szerokość: dowolna - podana cena za 1 metr
Raport poziomy: 50 cm
Skład: 100% Poliester
Gramatura: 52gsm
Tolerancja rozmiaru: +/- 3%
Kupując 1 sztukę kupujesz 1 metr szerokości.
Jeśli chcesz kupić 3 metry zamów 3 sztuki.
Zaprojektowano i wydrukowano w POLSCE.
Wysokość: 160cm
szerokość: dowolna - podana cena za 1 metr
Raport poziomy: 50 cm
Skład: 100% Poliester
Gramatura: 52gsm
Tolerancja rozmiaru: +/- 3%
Kupując 1 sztukę kupujesz 1 metr szerokości.
Jeśli chcesz kupić 3 metry zamów 3 sztuki.
Zaprojektowano i wydrukowano w POLSCE.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup za co najmniej 300 zł.
Pozostałe wysyłki
Poczta Polska 9,90 zł
Kurier 13,40 zł
Pozostałe wysyłki
Poczta Polska 9,90 zł
Kurier 13,40 zł
metody płatności
- przedpłata na konto
- pobranie
- payu
- przelewy24
płatność z góry
Paczka pocztowa priorytetowa
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.
Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
dane sprzedawcy
FHU KASANDRA
Wyszyńskiego 2
39-451 Skopanie
NIP: 867-207-68-70
REGON: 181038628
Sklep internetowy KASANDRA istnieje na rynku od kilku lat. Zajmujemy się sprzedażą produktów najwyższej jakości tj. firany, pościel, zasłony, obrusy a także produkty sezonowe, czyli wentylatory i moskitiery. Wyróżniają nas atrakcyjne ceny, sprawna obsługa zamówień, szybka dostawa oraz bogata oferta polskich towarów. Znajdziecie Państwo u nas produkty gotowe, jak również realizujemy zamówienia indywidualne o niestandardowych wymiarach. 95% produktów posiadamy na stanie magazynowym, dlatego wyróżnia nas natychmiastowa ich dostawa.
zwroty
czas na zwrot: 14 dni
adres do zwrotu:
FHU KASANDRA
Wyszyńskiego 2
39-451 Skopanie
Każdy zakupiony u nas produkt jest pełnowartościowy oraz wolny od wad. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad fabrycznych towar podlega reklamacji oraz wymianie na produkt wolny od wad, a w przypadku gdy okaże się to niemożliwe zwrócone zostaną w pełni koszty jego nabycia. Sprzedawane produkty są dokładnie i bezpiecznie zapakowane, wysyłki odbywają się 5 razy w tygodniu. Jednocześnie prosimy pamiętać że każdy monitor przedstawia kolory wg własnych ustawień i właściwości, dlatego rzeczywista barwa przedmiotu może nieznacznie się różnić od tej, którą Państwo widzą na naszych zdjęciach.
reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymany przez Państwa produkt był wolny od wad oraz zgodny z opisem oferty, jeśli jednak stwierdzą Państwo wadę fabryczną, uszkodzenie podczas transportu lub jakąkolwiek inną niezgodność z opisem, to prosimy o zwrot reklamowanego towaru drogą pocztową na nasz adres. Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrzymy reklamację (na ogół trwa to znacznie szybciej) i wymienimy towar na wolny od wad lub zaproponujemy zwrot pieniędzy w przypadku gdy wymiana okaże się niemożliwa. W celu przyspieszenia reklamacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Klienci polecają również: