• Przechowalnia 0
  • Newsletter
    Promocja

    Pościel bawełniana 160x200 Słodki kotek szary Sweet Dreams niebieska napisy

    89,79 zł 79,00 zł

    Producent: Carbotex
    Kod: nl173044
    Wysyłka:48 godzin
    Produkt dostępny (112 szt.)
    Waga:0.44 kg
    Sprawdź koszty wysyłki

    Koszty dostawy tego produktu

    Rozmiar:

    Ilość:szt.

    Pościel bawełniana 160x200 Słodki kotek szary Sweet Dreams niebieska napisy 0819 NL173044 wykonana została z wysokiej jakości przędzy bawełnianej bez sztucznych włókien co powoduje, że jest miła w dotyku i przyjazna, szczególnie dla alergików. Ciekawy wzór pościeli przyciągnie uwagę każdego dziecka i nastolatka. Dwustronna poszwa na pościel dodatkowo urozmaici wygląd każdej sypialni. Pościel cechuje się mocnymi barwami, które zachowują swoją intensywność nawet po wielu praniach. Całość bardzo starannie i dokładnie wykończona. 

    Rozmiar:
    -poszwa na kołdrę 160x200cm-1 szt.
    -poszewka na poduszkę 70x80cm-1 szt.

    Materiał: 100% bawełna
    Zapinana na suwak.

    Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

    Napisz recenzję
    Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup za co najmniej 300 zł.
    Pozostałe wysyłki
    Poczta Polska 9,90 zł 
    Kurier 13,40 zł
    metody płatności
    • przedpłata na konto 
    • pobranie 
    • payu 
    • przelewy24
    płatność z góry
    Paczka pocztowa priorytetowa
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT



    dane sprzedawcy

    FHU KASANDRA
    Wyszyńskiego 2
    39-451 Skopanie
    NIP: 867-207-68-70
    REGON: 181038628
    Sklep internetowy KASANDRA istnieje na rynku od kilku lat. Zajmujemy się sprzedażą produktów najwyższej jakości tj. firany, pościel, zasłony, obrusy a także produkty sezonowe, czyli wentylatory i moskitiery. Wyróżniają nas atrakcyjne ceny, sprawna obsługa zamówień, szybka dostawa oraz bogata oferta polskich towarów. Znajdziecie Państwo u nas produkty gotowe, jak również realizujemy zamówienia indywidualne o niestandardowych wymiarach. 95% produktów posiadamy na stanie magazynowym, dlatego wyróżnia nas natychmiastowa ich dostawa.

    kontakt

    • 731028595
      Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 16:00
    • 508827024
      Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 7:00 - 16:00
    • biuro@kasandra.com.pl
      Dział Obsługi Klienta

    zwroty

    czas na zwrot: 14 dni

    adres do zwrotu:
    FHU KASANDRA
    Wyszyńskiego 2
    39-451 Skopanie
     
    Każdy zakupiony u nas produkt jest pełnowartościowy oraz wolny od wad. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad fabrycznych towar podlega reklamacji oraz wymianie na produkt wolny od wad, a w przypadku gdy okaże się to niemożliwe zwrócone zostaną w pełni koszty jego nabycia. Sprzedawane produkty są dokładnie i bezpiecznie zapakowane, wysyłki odbywają się 5 razy w tygodniu. Jednocześnie prosimy pamiętać że każdy monitor przedstawia kolory wg własnych ustawień i właściwości, dlatego rzeczywista barwa przedmiotu może nieznacznie się różnić od tej, którą Państwo widzą na naszych zdjęciach.

    reklamacje

    Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymany przez Państwa produkt był wolny od wad oraz zgodny z opisem oferty, jeśli jednak stwierdzą Państwo wadę fabryczną, uszkodzenie podczas transportu lub jakąkolwiek inną niezgodność z opisem, to prosimy o zwrot reklamowanego towaru drogą pocztową na nasz adres. Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki rozpatrzymy reklamację (na ogół trwa to znacznie szybciej) i wymienimy towar na wolny od wad lub zaproponujemy zwrot pieniędzy w przypadku gdy wymiana okaże się niemożliwa. W celu przyspieszenia reklamacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
    Zobacz także:
    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.